יום שלישי, 1 בינואר 2013

החממה פרק 13



הסדרה המותחת והיפה לנוער, החממה פרק 13, היא סדרה חדשה ומשובחת, שעלתה לשידור לא מזמן בערוץ ניקולאודיון ונחשבת כבר להצלחה מסחררת בקרב בני הנוער. השחקן הכי מוכר משם, הוא לי בירן, שהגיע עד לגמר בתוכנית הריאליטי, “כוכב נולד". ללי בירן, יש לא מעט מעריצות ומדובר בהחלט גם בשחקן מוכשר ולא רק בזמר. הסדרה מראה שתי קבוצות יריבות, אחת בספורט ואחת בלימודים, ששניהם אגב, מוכשרים להפליא. בית הספר המסתורי של החממה פרק 13, רוצה להצמיח מנהיגים.

המבנה המסתורי של החממה פרק 13

אין ספק שבית הספר המסתורי, החממה פרק 13, הוא בית ספר שמסתיר מאחוריו סוד אפל וכמוס, שיכול להשפיע, כנראה, לרעה על התלמידים. התלמידים השונים בבית הספר הזה, עדיין לא מודעים לסוד האפל הזה, אבל כשהם ייחשפו אליו, חייהם הולכים להשתנות מן הקצה אל הקצה. החממה פרק 13, מציגה המון פנים לא מוכרות של שחקנים צעירים לרוב. זה הזמן להיחשף לכישרון הצעיר הבא של הנוער בארץ. כישרון, שלא יחמוק מעיניכם הסקרניות והבוחנות.

השחקנים המקצועיים בסדרה החממה פרק 13

בין השחקנים המקצועיים והמדהימים שתראו בסדרה החממה פרק 13, נמצאים בין היתר: דני גבע למשל. גבע, הוא שחקן טלוויזיה,תיאטרון וקולנוע, מוערך מאוד וכמעט אי אפשר שלא להכיר את השחקן הנהדר הזה. גבע היקר, שיחק למשל בסדרה, “ חדר מלחמה", אותה יצר, הפוליטקאי כיום, יאיר לפיד. עוד שיחק גבע, בסדרה המוצלחת והיוקרתית, “ פרשת השבוע". גבע נחשב למקצועי ביותר. עוד שחקן מקצועי בסדרה, החממה לצפייה ישירה , הוא: רפי תבור, הזכור לכולנו, במשחקו באופרת הסבון הישראלית, “ לחיי האהבה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה