יום שלישי, 8 בינואר 2013

החממה פרק 18



סדרת המופת הישראלית לנוער, החממה פרק 18, היא סדרה מצוינת לנוער, העוקבת אחר דרכם של תלמידים מחוננים בבי''ס יוקרתי. התלמידים, מתחרים ביניהם בקבוצות יריבות, שהקבוצה האחת טובה בלימודים והאחרת במקצועות ספורט שונים. ביה''ס מסתיר סוד שלא ייטיב עם התלמידים, אך הם עדיין לא יודעים על הסוד הזה. החממה פרק 18, היא סדרה מושקעת וממוקצעת שהולכת להיות כנראה הלהיט הבא. כתב אותה גיורא חמיצר המוכשר והוא בהחלט לא הולך לאכזב.

הדמויות השונות בסדרה החממה פרק 18

במהלך הסדרה החממה פרק 18, תמצאו בין היתר, את אלה לי רשף. אלה לי, היא הבת של האסטרונאוטית הראשונה בחלל, נעמי שעברה תאונה. בתחילה, היה נראה שאלה לי לא רוצה לבוא לבית הספר החדש של החממה, אך בהמשך השתכנעה. עוד דמות מרתקת בסדרה החממה פרק 18, היא דמותו של אלפי רשף. אלפי, הוא האח הצוציק של אלה לי, אבל נחשב לספורטאי מצטיין מאוד. בהמשך, הוא יהיה שאפתן מאוד ואף ירצה ללמוד בחממה ולהיות המנהיג הסמכותי של קבוצת הנשרים.

ההבדלים בין הקבוצות בסדרת המופת החממה פרק 18

בסדרה המעניינת החדשה, החממה פרק 18, יש שתי קבוצות עיקריות, שעליהם נסוב בעצם כל הסיפור. שתי הקבוצות הן: העורבים והנשרים. העורבים נחשבים לגאונים שכלית במקצועות לימוד שונים ונחשבים למוח העיקרי. בקבוצה הזאת תמצאו את: אלה לי, דינה, מתי, אלונה ויפתח המנהיג. בסדרה החממה פרק 18, יש גם את קבוצת הנשרים, שזאת קבוצה שחזקה במקצועות ספורט שונים ויחודיים. הסדרה מרתקת מאוד ומעניין יהיה לעקוב אחר מעלליהם של חברי הקבוצות.
לצפייה לחץ כאן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה