יום שבת, 5 בינואר 2013

חדשות ערוץ 2



מהדורת חדשות ערוץ 2, ערוכה עכשיו למערכת בחירות סוערת במיוחד, שהולכת להיות מפתיעה ומסקרנת. מיטב הפרשנים והכתבים כבר ערוכים באולפנים הממוזגים בנווה אילן ומחכים להביא לכם את כל הפרשנויות והסיקורים. חדשות ערוץ 2, היא המהדורה הכי מובילה ונצפית בטלוויזיה בישראל ומביאה נתוני רייטינג נאים במיוחד מדי יום. את המהדורה עורך אבי וייס המוכשר והוא בהחלט יודע איך לעשות חדשות. אין ספק, שהמהדורה הזאת פופולרית בזכות המגישים והכתבים הוותיקים והמעולים שלה.

הכתבים המובחרים של חדשות ערוץ 2

בין הכתבים המעולים, השייכים למהדורת חדשות ערוץ 2, תמצאו את: משה נוסבאום האגדי, כתב המשטרה הוותיק והאמין של החדשות של ערוץ 2. נוסבאום, הוא שועל ותיק של דיווחי חדשות מהשטח ומסקר בעיקר פרשות פליליות, רציחות ולא מעט פיגועי טרור. עוד כתב מובחר, השייך למהדורת חדשות ערוץ 2, הוא ערד ניר. ערד, הוא כתב החוץ של חדשות ערוץ 2 ומדווח על כל האירועים המעניינים, אשר מתרחשים בעולם. הוא מרבה למצמץ וזה מה שמייחד אותו בעצם.

מהדורות מיוחדות של חדשות ערוץ 2

חדשות ערוץ 2, טובים במהדורות מיוחדות וסיקור אירועים מפתיעים שמתרחשים להם פתאום. יש פיגועים לא עלינו, שהתרחשו עד לא מזמן ובחברת החדשות עלו תוך דקות ספורות עם מהדורה מיוחדת שמביאה את כל ההתרחשויות בזמן אמת. חדשות ערוץ 2 מיומנת ומנוסה והכתבים שלה ערוכים לכל תרחיש, אשר יבוא, אם בכלל. בין האירועים הבולטים של מערכת החדשות: רצח רבין, האסון במגדלי התאומים, מלחמת לבנון השנייה, אסון ורסאי, פיגועי טרור קשים, מבצע "עמוד ענן" ועוד.
לצפייה לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה