יום שלישי, 15 בינואר 2013

החממה פרק 23



הסדרה החדשה, החממה פרק 23, היא סדרה מעולה לילדים ולנוער עם מוסר השכל רחב בהחלט. כל השחקנים הכי מוכשרים והכי טובים מופיעה בסדרה המעולה הזאת. אין ספק שהשחקנים הם אלמוניים ופחות מוכרים בנוף הישראלי, אבל מילה שלי, הם מוכשרים אחד אחד. החממה פרק 23, לא באה להתחנף לנערים ולא על שום ממסד כלשהוא. מדובר בסדרה מעולה ומותחת עם עלילה מצוינת וזה הכי חשוב בעצם.

מהלך הפרקים של הסדרה החממה פרק 23

במהלך הסדרה החממה פרק 23, תפגשו בני נוער שנמצאים בבית ספר פרטי שרוצה לגדל כשרונות ואת דור העתיד. השחקן הכי מוכר בסדרה הזאת הוא הזמר הצעיר והמצליח, לי בירן. לי, השתתף באחת העונות של הריאליטי המצוין, “כוכב נולד". אין ספק שהוא יודע גם לשחק. החממה פרק 23, היא סדרה חדשה רק ללקוחות YES ואפשר לומר שהיא הולכת להצליח ובגדול.

השחקנים הכשרוניים בסדרה החממה פרק 23

במהלך הסדרה החממה פרק 23, תגלו המון שחקנים כשרוניים וצעירים עם פנים חדשות. הסדרה מספרת על סוד אפל שמסתתר בבית הספר ועל התלמידים להתאחד כולם יחד כדי לנצח את הסוד האפל הזה. החממה לצפייה ישירה , כתובה היטב ויש בה יוצר מאוד חשוב וטוב בשם גיורא חמיצר. חמיצר, כבר כתב בעבר סדרות ותוכניות שונות ואכן יש על מי לסמוך. הסדרה משודרת בערוץ הילדים, “ניקלאודיון".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה