יום רביעי, 16 בינואר 2013

החממה פרק 24



סדרת הלהיט הישראלית, החממה פרק 24, היא הסדרה החדשה והממכרת ביותר היום לבני הנוער. הנערים השונים אוהבים חידושים וריגושים וכיף שחשבו עליהם בחברת הלווין המפוארת, YES. אין ספק שאת המוצר המנצח הזה, יקבל הילדים באהבה. החממה פרק 24, עשויה מחומר טוב ומחזיקה בידה שחקנים טובים. סוד אפל שמסתיר המבנה של "החממה", עלול להעיב במקצת על התלמידים בו. האם זה ישנה חייהם מן הקצה אל הקצה? או שהם יתגברו על המכשול? נדע בהמשך

הדמויות השונות בסדרה המרתקת החממה פרק 24
בסדרה החשובה והחדשה לנוער, החממה פרק 24, יש לא מעט דמויות, המעטרות את המסך. בין הדמויות המרתקות, תמצאו למשל, את: דניאל גורן. דניאל, הוא החבר לשעבר של נטלי, הבת של מייסד וממציא "החממה". הוא משחק כדורסל באופן מעורר השראה ויעשה הכל, כדי להוביל את קבוצתו, קבוצת "הנשרים", לנצחון מתוק ולתהודה כלל ארצית. עוד דמות מעניינת בסדרה החממה פרק 24, היא דמותה של אלונה. אלונה, היא בחורה מופנמת מאוד ונחבאת אל הכלים, אבל אל תטעו, היא יודעת שם הכל ועל כל אחד.

עוד דמויות מרתקות בסדרה הממכרת החממה פרק 24

בסדרה החדשה והמפתיעה, החממה פרק 24, יש עוד דמויות מרתקות שכדאי לכם מאוד להכיר. בין הדמויות שתפגשו, תמצאו את: סופי. סופי, היא העיתונאית של בי''ס "החממה" ויודעת כל מה שקורה בסביבתה, אפילו יותר מהאנשים שמסופר עליהם. היא הקפטנית הבלתי מעורערת של קבוצת "הנשרים". הדמות שתתאהב בסופי בסדרה החממה לצפייה ישירה , היא דמותו של רון. הוא כדורסלן מוכשר ומאמין בעצמו שינצח. הוא מחזר אחרי סופי ומאוהב בה עד הגג.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה