יום רביעי, 9 בינואר 2013

חי בלה לה לנד עונה 2



אין ספק שהתכנית הכי ממכרת היום שייכת לדוקו ריאליטי הממגנט, חי בלה לה לנד עונה 2 . הסדרה הזאת מרתקה עשרות אלפי צופים למסך ומדובר באחת ההברקות הגדולות של השנים האחרונות. חי בלה לה לנד עונה 2 , מביאה את הזמרים למצב נפשי לא קל, בו הם צריכים לתת את כל כולם ולהרשים שופטים בינלאומיים נכבדים. הזוכה הגדול, יזכה להקליט סינגל פופולרי במיוחד בארה''ב ויש מצב אפילו שהוא יהפוך לכוכב עולה ברחבי ארה''ב.

כוכבי חי בלה לה לנד עונה 2 

הכוכבים הרבים בדוקו ריאליטי חי בלה לה לנד עונה 2 , הם זמרים מישראל, שמנסים מזלם להגשים את החלום הגדול של להיות סטארים מובילים בעולם. אחת מהמתמודדות בריאליטי הזה, היא הזמרת עם הקול המשג, מאיה בוסקילה. בוסקילה, נחשבת לזמרת טובה, אבל גם לבכיינית לא קטנה ויש האומרים כי היא מתנהגת כמו פרימדונה שמגיע לה הכל. גם שיר לוי הזמר משתתף בריאליטי חי בלה לה לנד עונה 2 . שיר, נראה טיפוס ביישן ומעניין יהיה לראות האם הוא יתברג ברשימת המועמדים הסופיים של הריאליטי המצליח והמדובר הזה.

אורח מיוחד בריאליטי חי בלה לה לנד עונה 2 

בין האורחים הנכבדים של הריאליטי עטור התשבוחות חי בלה לה לנד עונה 2 , תמצאו את הזמר המצליח, קובי פרץ. פרץ, אומנם מצליח פחות כרגע, אבל עדיין יש לו קהל מעריצים לא קטן. השירים הכי מזוהים עם קובי פרץ, הם השירים: “ בלבלי אותו", “יש לך היום יום הולדת", “ את כמו אש" ועוד. בסדרה חי בלה לה לנד עונה 2 , קובי פרץ יהיה סוג של מנטור נוסף וינסה לכוון את הזמרים המתמודדים לדרך הנכונה והיעילה, שתעזור להם, אולי, לנצח בגמר הנחשק.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה