יום חמישי, 17 בינואר 2013

הבורר עונה 4



הסדרה הישראלית, הבורר עונה 4, היא סדרת פשע ישראלית מצליחה, המשודרת בערוץ הוט 3 ובקרוב חוזרת לעונה חדשה. חברת ההפרה המצליחה של הסדרה הזאת, היא JCS, של מוש דנון. יוצרי הסדרה המעולה הזאת, הם רשף לוי ושי כנות. הסדרה המעולה הזאת, הבורר עונה 4, זכתה בפרס האקדמיה לטלוויזיה. הסדרה המדהימה הזאת, הייתה משודרת בעבר, בערוץ 2 המצליח, בשידורים חוזרים וזכו לביקוש רב.

השחקנים המעולים בסדרת הפשע הבורר עונה 4

בין השחקנים הטובים, בסדרה הבורר עונה 4, תמצאו את האחד והיחיד, משה איבגי. אין סרט ישראלי שאיבגי לא היה בו. הוא כוכב ותיק שמככב באין ספור סדרות וסרטים ונחשב לשם דבר. גם ציון ברוך, אליל הבנות, משחק בסדרה המעולה, הבורר עונה 4. ציון, הוא אחד מהשלישייה המפורסמת, “ מה קשור" ונחשב לידיד טוב של הסופר מודל הישראלית, בר רפאלי. לאחרונה, הוא מתחזק זוגיות צמודה עם יאנה יוסף.

עוד שחקנים נפלאים בסדרה הבורר עונה 4

עוד שחקנים מעולים בסדרה הבורר עונה 4, היא למשל, דאנה איבגי, הבת של משה איבגי. דנה, מגלמת בסדרה, את אושרית אסולין, הבת של יוסי אסולין. דנה איבגי, שיחקה בעבר, בסרט המפורסם, “זהר", המספר על חיי התהילה של הזמר האהוב, זהר ארגוב, שהתאבד בסוף שנות השמונים. היא גם שיחקה בסרט המצליח, “ כוכב זורח מעל הלב". גם השחקן המוכשר, שאול מזרחי, משתתף בסדרה הבורר עונה 4. מזרחי, גם שיחק בסרט "זהר" והוא גילם בעצם, את זהר ארגוב עצמו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה