יום ראשון, 20 בינואר 2013

יומני הערפד עונה 4



סדרת הערפדים המעולה, יומני הערפד עונה 4, היא סדרה מצליחה ביותר, שמשודרת בהצלחה רבה בעולם ובארץ. הסדרה, מספרת על אליינה, הדמות המרכזית, שמתלבטת באהבתה לשני אחים ערפדים, סטפן ודיימון סלבטור. יומני הערפד עונה 4, זוכה להצלחה רבה מאוד ומשודרת כבר בעונתה הרביעית. הרשת הבינלאומית שמשדרת את הסדרה הזאת, היא רשת THE CW. רשת בידורית, שמשדרת תכניות שונות ומצליחות.

דמויות הסדרה הממכרת יומני הערפד עונה 4

בסדרה הממכרת, יומני הערפד עונה 4, תמצאו בין היתר, את חברותיה של אליינה, בוני בנט, קרוליין פורבס ועוד. גם הדמויות של טיילר לוקווד ומאט דונובן מופיעות בסדרה המצליחה והמיוחדת הזאת. בין הדמויות החדשות בסדרה יומני הערפד עונה 4, תמצאו בין היתר, את: קלאוס, רבקה, אלייז'ה, קול ופין. אליינה תיקשר בהמשך לדיימון, אבל תתאהב בשניהם. גם בדיימון וגם בסטפן.

השחקנית הראשית בסדרה יומני הערפד עונה 4

השחקנית הראשית והמוכשרת, בסדרה יומני הערפד עונה 4, היא נינה דוברב האצילית. נינה, נולדה בבולגריה וידעה לשחק כבר מגיל קטן מאוד. היא החלה כדוגמנית מצליחה ולאט לאט הופיעה בפרסומות שונות. היא שיחקה בסדרה האהובה והמפורסמת, “ דגראסי, הדור הבא" והופיעה גם בסרט מצליח ומרתק של רשת הטלוויזיה, MTV, “ הקניון האמריקאי". היא התאהבה בחיים האמיתיים, בשחקן איאן סומרהולדר, שמשחק לצידה בסדרה יומני הערפד עונה 4. אכן, דבר יפה ומדהים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה