יום רביעי, 23 בינואר 2013

יומני הערפד עונה 4



הסדרה המדהימה יומני הערפד עונה 4, היא סדרת נעורים על טבעית אהובה, המשודרת כבר בעונה הרביעית. הסדרה, מספרת על בחורה צעירה בשם אליינה, שנאלצת לבחור בין שני אחים ערפדים יריבים. אחד מהאחים, דיימון, הוא הערפד הרע, שרוצה להשתלט על  עיירה נידחת ורוצה לקחת את אליינה לאישה. היא נקרעת בין השניים וצריכה לבחור אחד מהם. אין ספק שהסדרה יומני הערפד עונה 4, מותחת ומעניינת מאוד וזוכה לאחוזי צפייה גבוהים מאוד.

עלילות הסדרה יומני הערפד עונה 4

במהלך הסדרה הממכרת, יומני הערפד עונה 4, תראו את העיירה מתרחשת בעיירה בשם מיסטיק פולס בוירג'יניה. מדובר בעיירה נידחת שיש בהלא מעט אנשים. אליינה, תגלה שהיא מאומצת ושהדודה שלה מאמצת אותה. יומני הערפד עונה 4, משודרת בערוץ האמריקני המצליח THE CW. הערוץ, משדר לא מעט תוכניות רכש מוצלחות. בהתחלה, יומני הערפד עונה 4, לא זכתה להצלחה כ''כ גדולה, אבל לאט לאט גלי ההערצה גדלו וגם הביקורות התחילו לפרגן.

זוגיות מחוץ לסדרה יומני הערפד עונה 4

במציאות, יש זוג שחקנים, שהכיר על הסט של יומני הערפד עונה 4 והתאהב במציאות. מדובר בנינה דוברב, המגלמת את דמותה של אליינה ובאיאן סומרהולדר, המגלם את דמותו של דיימון הרשע. השניים יוצאים באמת כזוג ומעניין איך הם מצליחים לתפקד בסט של יומני הערפד עונה 4. בטוח לא קל להם. אבל הם בטוח מקצועניים ומתגברים על האהבה הגוברת שלהם. הסדרה משודרת בהצלחה רבה בארץ ובעולם וזוכה לביקורת גבוהה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה