יום שישי, 11 בינואר 2013

אופוריה פרק 7



אי אפשר וגם לא נרצוי להתכחש לסדרה החדשה והמדוברת של הוט 3, אופוריה פרק 7. מדובר בסדרה איכותית ומשובחת שאמורה לשחק על נימי הרגש והחרדה של כולנו. מדובר בסדרה איכותית שכתובה ומשוחקת היטב והיא אמורה בהחלט לזעזע. זה תפקידה ולשם זה היא נועדה. אופוריה פרק 7, מספרת על בני נוער שעולמם השתנה לאחר שהם היו עדי ראייה בעל כורחם לרצח מחריד שארע מחוץ למועדון ריקודים. עולמם משתנה ובעיקר עולמה של חופית משתנה והיא הופכת להיות משתמשת כבדה בסמים ונערה מופקרת.

המסר שרוצה אופוריה פרק 7 להעביר

אין ספק שהסדרה החדשה אופוריה פרק 7, רוצה להעביר מסר עיקרי וזה שיש לשים לב לנוער שצומח לנו כאן מתחת לאף. אסור לתת לדבר הזה להמשיך ויש להוציא מהחוק את האלכוהול לבני הנוער. צריך לפקוח עליהם עשרים עיניים. ואוי ואבוי לנערים או לילדים שמגיעים לסמים. ההורים צריכים לפקח. אין דבר כזה שאי אפשר לפקח. אופוריה פרק 7, נועדה לזעזע את ההורים ולהלחיץ אותם וככה צריך. אסור לתת יד יותר מדי חופשית.

הדמויות השונות במהלך הסדרה אופוריה פרק 7

במהלך הסדרה המדוברת, אופוריה פרק 7, תפגשו מיטב דמויות המשתמשות בסמים, יש להם ספק סמים עיקרי שדואג להפתיע אותם כל פעם בסוג סם אחר. ספק הסמים החנון והכאפות הוא צהובון. הוא דואג שכולם יתמסטלו, אבל הוא אישית לא נוגע בסמים. אופוריה לצפייה ישירה , מרכזת בתוכה שחקנים לא מוכרים שזו תחילת הדרך שלהם. רק שיהיה להם בהצלחה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה