יום חמישי, 10 בינואר 2013

למלא את החלל לצפיה ישירה



הסרט הישראלי המוצלח, למלא את החלל לצפייה ישירה, הוא סרט ישראלי איכותי, שמדבר על הקהילה החרדית הענפה בארץ. הסרט המעולה הזה, זכה בלא פחות משבעה פרסי אופיר וזכה אף בסרט הטוב ביותר. השחקנית הדס ירון, זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר על המשחק שלה בסרט למלא את החלל לצפייה ישירה. הדס ירון, מגלמת בסרט, את שירה מנדלמן, שהגיעה ממשפחה חרדית אדוקה.


רשימת שחקנים מכובדת בסדרט למלא את החלל לצפייה ישירה

בין השחקנים המוכשרים, בסרט למלא את החלל לצפייה ישירה, תמצאו את: יפתח קליין, המגלם את דמותו של יוחאי. בחלק מהצילומים נכחו, חרדים, שביקשו שתהיה הפרדה בין גברים ונשים. למלא את החלל לצפייה ישירה, הפיצה שמועה, שהתבררה בשלב מאוחר יותר כלא נכונה. השמועה סיפרה, כי השחקן הוותיק, יפתח קליין, חוזר בתשובה. קליין, הכחיש זאת בתוקף ואמר כי לא נברא דבר שכזה.

השחקן יפתח קליין בסרט למלא את החלל לצפייה ישירה

השחקן המוכשר יפתח קליין, מופיע בסרט למלא את החלל לצפייה ישירה ומגלם שם את דמותו של יוחאי. יפתח קליין, זכור לכולנו, בתור גידי מהסדרה, “טירונות", הבן של האב המכה. מלבד הסרט למלא את החלל לצפייה ישירה, שיחק קליין במגוון סרטים וסדרות, ביניהם: “טירונות",  “החצר", “ משפחה וחצי", “רביעיית רן" ועוד. כמו כן, השתתף קליין, בסרט: “נודל". קליין, גם הנחה את מגזין המוזיקה בערוץ הראשון, “טלסינמה".



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה