יום שלישי, 15 בינואר 2013

עומד אחרון לצפייה ישירה



סרט הפעולה החדש, עומד אחרון לצפייה ישירה, בכיכובו של ארנולד שוורצנגר הכל יכול, מסתמן כלהיט הבא של החורף. הסרט, יספר על שריף קשוח וחסר פשרות בשם אוונס, שנשבע לעצמו, שכל פשע שיקרה בסביבתו, יטופל ביד קשה ובלתי מתפשרת. הסרט החדש, עומד אחרון לצפייה ישירה, יביא לכל צופי הקולנוע, שאוהבים אקשן, המון פיצוצים, אש ומכות, כפי שצריך בסרט שכזה. הסרט ידבר על פושע מסוכן במיוחד, שמצליח להימלט מהשומרים שלו, מה שמביא את השריף להיכנס לעניינים.

השחקנים המעולים בסרט החדש עומד אחרון לצפייה ישירה

הסרט החדש חדש והמפתיע, עומד אחרון לצפייה ישירה, יוצא ממש בקרוב לבתי הקולנוע כאן בארץ והוא מחזיק ארסנל שחקנים משובחים בהחלט. בין השחקנים המעולים בסרט הזה, תמצאו בין השאר, את: ארנולד שוורצנגר האגדי, שלא צריך להוסיף עליו יותר מדי. שוורצנגר, הוא כוכב סרטים אהוב וידוע. גם פורסט ויטאקר המצליח, ישחק בסרט עומד אחרון לצפייה ישירה. הכוכב הזה, שיחק בין היתר, בסרטים: תא טלפון, מרי, גיבור של כולם, הניסוי, ספורט הדמים, מין מסוכן ועוד.

הסרט המדהים עומד אחרון לצפייה ישירה

הסרט החדש והמסקרן, עומד אחרון לצפייה ישירה, תראו את ארנולד שוורצנגר במיטבו. בגיל 60 ועדיין כוכב ענק.  הוא יגלם שריף קשוח שרוצה למצוא בכל הדרכים סוחר סמים ערמומי, שהתחמק מסוכנים פדרליים. הוא לא ינוח עד שהפושע המסוכן יחזור לכלא. עומד אחרון לצפייה ישירה, הוא סרט שכנראה יביא המון צופים לקולנוע ובהחלט את חובבי הכוכב הענק, ארנולד שוורצנגר, שעד לאחרונה היה מושל קליפורניה.
לצפייה לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה