יום רביעי, 2 בינואר 2013

מחוברים לחיים



מחוברים לחיים, הוא סרט צרפתי מדובר, שזכה להצלחה רבה באקרנים, בבתי הקולנוע השונים, בארץ ובעולם ובמיוחד בצרפת כמובן. הסרט, מספר על גבר עשיר משותק, שצריך מישהו שיסעד אותו וידאג לכל צרכיו. בתחילת הסרט, רואים מועמדים רבים שמנסים להרשים את האיש המשותק, אך אף אחד באמת לא מרשים אותו. לבסוף, מגיע אליו בחור מובטל, שלא רצה את העבודה, אך האיש המשותק בחר בו. מחוברים לחיים, הוא סרט מצחיק ומרגש, המראה חיבור מהו, בין בני אדם שונים זה מזה.

השחקנים המשובחים בסרט מחוברים לחיים

השחקנים הטובים כ''כ, שעשו את הסרט מחוברים לחיים, למה שהוא, הם: פרנסואה קלוזה ועומאר סיי. השניים, נחשבים לשחקנים גדולים בצרפת, אבל מסתבר שלא רק שם הם נהיו גדולים. הסרט הזה, בכיכובם, נהפך ללהיט ענק כאן בארץ והעוד מקומות רבים בעולם. עומאר סיי, הוא קומיקאי מוביל בצרפת והסרט הזה עשה אותו ללהיט לוהט ברחבי העולם. המשחק של שניהם משובח והסרט הזה בהחלט ייכנס לרשימת הסרטים הטובים של השנים האחרונות. אי אפשר שלא לאהוב את הסרט מחוברים לחיים.

ההצלחה האדירה כ''כ של מחוברים לחיים

מחוברים לחיים, נחשב להצלחה והפתעה גדולה. כאן בארץ, אף אחד לא חשב שהקהל הישראלי יאהב ויתחבר לסרט צרפתי ולא אמריקני, אבל הנה, הקהל הישראלי, מסתבר, יודע לזהות סרטים איכותיים וטובים. מחוברים לחיים, זכה בלא מעט פרסים בארץ המוצא שלו,צרפת, אבל לא רק שם. מדובר בסרט ריווחי ומאוד אהוב וחובה על כולכם לצפות בסרט הנהדר הזה. יש המון רגעי צחוק בסרט המעולה הזה, ואין ספק שעומאר סיי, עושה את רוב הסרט לכזה יפה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה