יום חמישי, 3 בינואר 2013

החממה סדרה




איזו סדרה מצוינת הביאו לנו החברים מ-YES. סדרה מדהימה ומרתקת לנוער, עם שלל הרפתקאות ואתגרים אישיים. אז מה עומד באמת מאחורי המבנה הזה של החממה? מה יעבור על בני הנוער האלה בהמשך? מה שבטוח, חייהם לא ייראו אותו הדבר, לאחר הסוד הגדול שייחשף עבורם. החממה סדרה, היא כמו שהיא. חממה לבני הנוער. המקום מפלט של נערים ונערות, אחרי בי''ס, להתרפק בכורסה ופשוט ליהנות מעוד פרק מדהים וסוחף של "החממה". משעמם, לא יהיה.

דמויות החממה סדרה

במהלך הסדרה המעלפת החממה סדרה, תפגשו בשלל דמויות מרתקות ומגוונות. בין הדמויות שתפגשו: איתן היקר, ספורטאי מוכשר, שמתעקש לפתוח בחמישייה הראשונה, כל פעם. עוד דמות מעוררת השראה, היא דמותו של רון, כדורסלן מצליח, הרוצה להוביל את קבוצתו לניצחון מושלם. בהמשך, הוא יתאהב בסופי העיתונאית התככנית, שפוחדת שמישהו אחר יתפוס את מקומה בעיתון ושומרת על עבודתה בקנאות רבה. החממה סדרה , מפגישה אותכם, עם שלל דמויות מגוונות וצבעוניות, שיעניינו אותכם מאוד.

אז מה הולך בסדרה החממה סדרה

בהמשך הפרקים של החממה סדרה, יתחרו הקבוצות הראשיות, זו עם זו, במטרה לכבוש את הפסגה ולהיות המצטיינים הראשיים. אין ספק, שהסדרה הזאת, מעודדת תחרותיות וגורמת לבני הנוער העצלנים והרדומים, להתחיל לפעול ולקחת את עצמם בידיים. החממה לצפייה ישירה , משודרת בערוץ ניקולדאוין, ערוץ די זניח ורדום עד כה, אבל עכשיו כנראה יתעוררו בערוץ והערוץ יהפוך להיות נצפה ואהוב. חמיצר הגאון, יצר סדרת מופת, שהולכת להתחרות בסדרות נוער אחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה