יום רביעי, 2 בינואר 2013

למלא את החלל



הסרט המדהים, למלא את החלל, הוא סרט ישראלי מקצועי, שעוסק ברובו בחיי הקהילה החרדית המורכבת. בין השחקניות הבולטות בסרט, היא השחקנית, הדס ירון. הסרט למלא את החלל, מספר על שירה, בת למשפחה חרדית מאוד, רוצה כבר להכיר את גבר חלומותיה. היא משודכת לבחור בשם פנחס, שמוצא חן בעיניה, אך בהמשך, מתפתח שינוי מהותי ושירה מוצאת עצמה נקשרת לגבר אחר, בשם יוחאי, שהיה נשוי לאחותה הגדולה, אסתר.

השחקנים המוכשרים בסרט המצליח למלא את החלל

בין השחקנים המעולים בסרט המדהים למלא את החלל, תמצאו את: הדס ירון. הדס, היא ללא ספק, הפתעת השנה. נערה צעירה שעד לאחרונה עבדה בבית קפה, עוררה סקרנות רבה וזכתה בפרס "השחקנית הטובה ביותר" בפסטיבל ונציה הנחשב. היא גם זכתה בפרס אופיר שלנו. עוד שחקנית מוערכת, שמשחקת בסרט, למלא את החלל, היא: עירית שלג. עירית, השתתפה בין היתר, בסרט, “אבא גנוב 3”. היא זכורה ממש בתפקיד ההוא.

ההצלחה הגדולה של הסרט למלא את החלל

הסרט הענק, למלא את החלל, היה מועמד לכ-13 פרסי אופיר וזכה לבסוף בפרסים הבאים: “התסריט הטוב ביותר", “הבימוי הטוב ביותר", “הצילום הטוב ביותר", “שחקנית המשנה הטובה ביותר" ועוד. הסרט למלא את החלל, היה מועמד בטקס האוסקר, בקטגורייה "הסרט הזר הטוב ביותר", אך בסוף לא זכה. אין ספק שהזוכה הגדולה בסרט הזה, היא הדס ירון, שקיבלה את רוב המחמאות והתשבוחות הראויים, אותם הייתה צריכה לקבל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה