יום שלישי, 8 בינואר 2013

משחקי הרעב לצפייה ישירה



הסרט המסקרן משחקי הרעב לצפייה ישירה, הוא סרט מדע בדיוני אדיר שזכה להצלחה רבה בבתי הקולנוע. הסרט מבוסס על הספר המצליח של משחקי הרעב. הסרט עצמו מספר על מדינה בשם פאנם ששולט בו ממשל סמכותי ורב דרג. התושבים שם חיים בעוני מחפיר. משחקי הרעב לצפייה ישירה, זכתה לצופים רבים בקולנוע והביקורות היו טובות. הבמאי של הסרט הוא גארי רוס ועל ההפקה אחראיים: נינה ג'ייקובסון וג'ון קיליק.

הדמויות בסרט משחקי הרעב לצפייה ישירה

בסרט משחקי הרעב לצפייה ישירה, הדמות הראשית היא קטניס, נערה צעירה בת 16 שנאלצת להתפרנס מציד. לאחר מכן, היא משתתפת במן שעשועון מסוכן שרוצים לנצח בו כולם. עוד דמויות בסרט המדהים משחקי הרעב לצפייה ישירה, כוללות את: קטניס אוורדין, פיטה מלארק, גייל הותורן, היימיטץ' אברנת'י, אפי טרינקט, הנשיא סנואו, סינה, פרימרוז אוורדין,רו וקייטו. הדמויות מרתקות וסוחפות במיוחד.

השחקנים המעולים בסרט המרתק משחקי הרעב לצפייה ישירה

בסרט המדהים משחקי הרעב לצפייה ישירה, תמצאו את השחקנים: ג'ניפרס לורנס למשל. היא שיחקה, בין היתר, בסרטים: מסיבת הגן, בית הפוקר, ערבה בוערת, קר עד העצם, כמו משוגע, אקס מן וגם בסרט אופטימיות היא שם המשחק. גם השחקן ג'וש האצ'רסון משחק בסרט משחקי הרעב לצפייה ישירה. הוא שיחק בסרטים: הילדים בסדר, הזייפן, כלב מכבי האש, זאתורה, מנהטן הקטנה ועוד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה