יום ראשון, 6 בינואר 2013

משפחת סימפסון



הסדרה המעולה, משפחת סימפסון, היא סדרה מצוירת ומתוחכמת, שמצליחה מאוד ברחבי העולם. הסדרה, נוצרה בתחילה, לרשת הטלוויזיה האמריקנית המצליחה ביותר, FOX ומאז היכתה המון הדים. מדובר בסדרת אנימציה סאטירית במיוחד, אשר בועטת בכל המוסכמות החברתיות והתרבותיות ברחבי אמריקה. רוב העלילה המצחיקה, מתרחשת בעיירה ספרינגפילד ותהיו בטוחים שהסדרה משפחת סימפסון, תפיל אתכם מצחוק בכל רגע ורגע.
עד כה, שודרו יותר מכ- 500 פרקים של סדרת האנימציה המדהימה הזאת בלא פחות מ-24 עונות.

הדמויות המהוללות בסדרת האנימציה הפופולרית משפחת סימפסון

בין הדמויות בסדרת האנימציה הממכרת, משפחת סימפסון, תמצאו למשל, את: הומר, האבא הכי מצחיק וקול בעיר. הומר, עובד בתור מפקח כללי במפעל גרעיני סודי בעירו. אשתו, היא מארג', עקרת בית מכוערת, עם שיער כחלחל גבוה גבוה. הילדים שלהם, הם: בארט, ליסה ומגי התינוקת. בסדרה משפחת סימפסון, יש גם לא מעט דמויות משנה מרתקות, הסובבות סביב העיירה ספרינגפילד. הסדרה מוצלחת מאוד וקשה להאמין שיש אדם שלא מכיר את הדמויות שם.

ההתפתחויות השונות בסדרה משפחת סימפסון

בסדרת האנימציה משפחת סימפסון, יש המון התפתחויות שונות ובתחילת הפרק נראים חברי המשפחה יושבים בסלון ותמיד קורה משהו בתחילת כל פרק. גם כשליסה מנגנת בסקסופון שלה, המנגינות משתנות. עוד דברים איכותיים בסדרת האנימציה המיתולוגית, משפחת סימפסון, הם ההומור השנון והציני של רוב חברי משפחת סימפסון. התוכנית צוחקת על הכל ושוברת המון מוסכמות בחברה האמריקנית. הביקורות לרוב משבחות את הסדרה הזאת, אם כי בעונות האחרונות, טענו המבקרים שיש עייפות מסוימת בחומר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה